مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل: سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شدپایگاه خبری تحلیلی شمالغرب
rss صفحهاصلی بینالملل ایران اجتماعی اقتصادی سیاسی ورزشی فرهنگوهنر معرفیاستان شهرستانها ثبتخبر دربارهما تماسباما پیوندها آرشیو

ساعتوتاریخانتشارخبر:1:33 قبل از ظهر--12 / 4 / 1393
گروههایخبری: استان،،

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه پیامکی شهرداری اردبیل در پاسخگویی سریع به خواسته‌ها و مطالبات مردم خبر داد.

خبرگزاری فارس: سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد
 

به گزارش شمالغرب ، بابک پورپناهی در نشست با مسئولان امور شهری مناطق و نواحی شهرداری اردبیل اظهار داشت: سامانه پیامکی 1000451 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری اردبیل بوده و هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد سهولت بیشتر در امر ارتباط شهروندان با مجموعه شهرداری اردبیل است.

وی تأکیدات شهردار اردبیل مبنی بر ضرورت راه‌اندازی چنین سامانه‌ای را خاطر نشان کرد و افزود: این سامانه با شماره 1000451 در اصل شماره پیامکی (اس ام اسی) ارتباطی بدون واسطه شهروندان با شهردار اردبیل است و علاوه بر آن روابط عمومی شهرداری نیز به عنوان مجری این سامانه با دریافت پیامک‌های ارسالی شهروندان از طریق سامانه مذکور، نسبت به پیگیری جدی موارد، مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی شهروندان اقدام می‌کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل با تشریح جزئیات بیشتر و چگونگی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه 1000451 تصریح کرد: روابط عمومی شهرداری طبق دستور شهردار اردبیل پس از دریافت موارد مطروحه از سوی شهروندان که به صورت پیامک و از طریق تلفن همراه شهروندان به این سامانه ارسال می‌شود، با تفکیک این پیام‌ها براساس نوع و اینکه در ارتباط با کدام یک از مناطق و نواحی است با جدیت پیگیر نتیجه آن و پاسخگویی از سوی مسئولان شهری مناطق و نواحی مرتبط با موضوع پیامک است.

پورپناهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین سعی داریم در اسرع وقت با ارسال این پاسخ‌های دریافتی به شهروندان در مورد نتیجه خواسته‌هایشان به اهداف راه‌اندازی این سامانه که همان ایجاد سهولت بیشتر در امر ارتباط مردم با مجموعه شهرداری و بیان خواسته‌هایشان در اسرع وقت است، نزدیک‌تر شویم.

وی همکاری نزدیک و همراهی مسئولان امور شهری مناطق و نواحی شهرداری اردبیل در به نتیجه رساندن این طرح را خواستار شد و بیان کرد: اجرای موفق این طرح اعتمادآفرین بوده و می‌تواند فاصله زمانی رسیدگی به مشکلات شهروندان را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

انتهای پیام


انتهای پیام/

اخبار استان اردبیل را اینجا بخوانید

دیدگاههای ارسال شده ، پس ازتأیید توسط مدیر مسئول‌ سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پیامهایی که حاوی تهمت یا افترا باشد تائید نخواهد شد.
انتشار نظر به معنای تأیید از دید مسئول سایت نبوده و مسئولیت نظرات بر عهده نظردهنده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب : مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل: سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد ,
چاپاینصفحهنسخهمناسبچاپ
مطالبمرتبط

پایگاهخبریتحلیلیشمالغرب